Thursday, November 5, 2009

life...

dh lama sebenarnya aku ada blog ni...tp aku rasa, i need to be the new me..the new cinat..so, i deleted all my posts so that i will not think n remember back my sorrow moments. my life is great right now.i have lovely parent, caring siblings and amazing friends. what else do i need in my life? love from a man?i don't think i need it right now.aku happy je mcm ni. bebas nak kwn dengan sapa-sapa pun. lgpun dh nak hbs blajar dh.6 years non stop aku blajar.above all to be a teacher. tu la ayat yg dlm otak aku skang ni.insyaallah, bulan 8 thn depan aku bergelar seorang teacher.mana la aku dipostingkan?before worry about where i get posted, i should be worried about my practicum.wahhh!!!!siot btl..mcm mn aku nk mengajar?x dak rupa cikgu pun aku ni hah...risau gak ni..buatnya bdk2 sek tu lg pandai dr aku, maunya aku terjun longkang...adehlaaa..dh la praktikum kat sek kat penang...aiseyy...x lmbt dh ni hah..eh,skang mood exam..aku p merapu pasai praktikum plak..huhuuu...anyway, i really hope i get lecturer yg x kerek observe aku nnt...huhuhuhuuuu

No comments: