Friday, December 11, 2009

ALLAH is the GREATEST...

ya Allah..arini aku dpt brita buruk.aku p padang besaq td.lepas breakfast kat alor star,trus ke padang besar..dlm kul 12 lebih kami pun balik la..dlm kul 1 lbh kami kat jln kangar..terserempak dgn bas sek bw pelancong yg dr padang besar td..bas tu accident..tp x nmpk plak accident dgn apa..mlm td kul 8 dpt tau kat berita tv3 yanag accident bas tu rupanya accident maut..dgn keta.keta tu hancur.4org meninggal di tmpt kejadian.paling tragis,mangsa tu suami kwn aku..br 4jam lepas akad nikah dia meninggal.esk sepatutnya aku p kenduri kahwin kwn aku ni.dia siap pos kad kawen lg.dia kwn baik aku dr sek ren lg smpai sek men...x lost contact.aku dh bli hadiah dh pun..tgk kat tv td muka dia kuar berita..inai masih merah dijari..yelah kan..esk kawen..masyaallah...kesian sgt kat dia..mengalir juga air mata aku dgr cita ni..esok nak p gak umah dia..tu la kuasa Allah..Dia maha Besar..aku harap dia tabah menghadapi saat2 mcm ni...al fatihah utk suaminya...

No comments: