Tuesday, December 15, 2009

its life....

12/12/09

i went to my fren's wedding day..but its not a wedding day actually...dia merupakan isteri 3 jam yg hangat diperkatakan sekarang kat tv n paper...kesian sgt kat dia..masa aku smpai kat umah dia,suasana sgt la sedih..ye la..pengantin lelaki meninggal di dlm accident.aku msk je bilik dia,dia dlm telekung...dia tgh peluk member dia n once i entered the room n she saw me,she suddenly stood up n hugged me closely..lama aku peluk dia..menangis teresak2 aku dgn dia...ya allah...kesian sgt aku tgk dia..dia lg la menangis teresak2 kat bahu aku...dh la 5 thn kami x jmpa.dia di new zealand aku di malaysia...x sangka jumpa dlm keadaan mcm ni..tp aku respek dia...betapa tabahnya dia sbb dia x meraung2.dia btl2 bersabar cuma air mata tu x pernah kering..ya laa...sapa x sedih kan..org tersayang meninggal tanpa pesan..aku slalu doa dia tabah menjalani hidup dia sbb dia bakal menjadi guru seperti aku...hidup ini amat singkat..so appreciate all things around u n all people u know....

No comments: